NS-CRM – System klasy CRM

CRM Customer Relationship Management to strategia biznesowa polegająca na budowaniu stałych związków z klientami, oraz zarządzaniu kontaktami z nimi w celu uzyskania długotrwałych korzyści. Wychodząc naprzeciw potrzebom związanym z tak rozumianą strategią firma PROGENS wprowadziła na rynek aplikację, której głównym zadaniem jest pomoc w realizacji wyżej wymienionej strategii.

NS-CRM to program, którego zadaniem jest:

  • pomoc w kompleksowej obsłudze klientów
  • wspieranie zarządzania kontaktami z klientami
  • budowa ‚bazy wiedzy’ o klientach,
  • szybki dostęp do informacji o klientach i zdarzeniach związanych z ich obsługą
  • sterowanie przepływem pracy i informacji pomiędzy pracownikami
  • poprawa komunikacji wewnętrznej
  • wspomaganie zarządzania jakością
  • wspieranie zarządzania dokumentami
  • scentralizowane przechowywanie kopii dokumentów (umów, ofert, zamówień, aneksów protokołów, reklamacji itp …)
  • wspomaganie planowania zadań i kontrola realizacji planów
  • rozliczanie pracy pracowników i postępu w realizacji zadań
  • zapewnienie aktualności i spójności danych o klientach
  • uporządkowanie informacji o toczących się sprawach i wykonanych czynnościach
  • wykluczenie przechowywania sprzecznych informacji
  • zapewnienie lojalności istniejących klientów

Program NS-CRM występuje w trzech wersjach:

  • STANDARD – wersja programu przeznaczona dla małych firm pozwalająca na prowadzenie rejestracji spraw i czynności, prowadzenie bazy kontrahentów i osób kontaktowych , z wykorzystaniem przejrzystego interfejsu zgodnego ze standardem Windows. Program współpracuje z plikową bazą danych Paradox umożliwiającą równoczesną pracę wielu użytkowników. Programy zostały przetestowane na sytemach Windows: 95 (z Internet Explorer 4.0), 98, 2000 i XP.
  • EXTENDED – wersja przeznaczona dla małych i średnich firm, zawierająca w sobie funkcjonalność wersji standardowej rozszerzoną o wiele dodatkowych własności przydatnych do lepszego zarządzania bazą klientów. Poza rozszerzoną funkcjonalnością program może współpracować z bazą plikową Paradox lub z serwerami baz danych SQL: SQLServer firmy Microsoft lub InterBase firmy Borland z wykorzystaniem interfejsu ODBC (możliwe jest dostosowanie programu do współpracy z innymi serwerami baz danych, które potrafią obsługiwać interfejs ODBC).
  • ENTERPRISE – wersja programu zawierająca pełną funkcjonalność dostępną w programie NS-CRM, przeznaczona dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Oprócz pełnej funkcjonalności obsługi spraw, czynności i kontrahentów, wersja ta umożliwia planowanie i generowanie zadań do wykonania w przyszłości, łączenie je w plany wraz z możliwością późniejszego porównania z wykonaniem. Program może współpracować z bazami SQL: Informix, SQLSerwer, InterBase z wykorzystaniem dedykowanych sterowników, które zapewniają szybki i efektywny dostęp do informacji przy pracy wielostanowiskowej.

Szczegółowa funkcjonalność poszczególnych wersji:

STANDARD

  • Prowadzenie kartoteki kontrahentów zawierającą pełne dane teleadresowe, dane o firmie, branży, sektorze i wiele innych jak np. dzielenie klientów na oddziały
  • Ewidencja danych korespondencyjnych wraz z numerem konta i banku kontrahenta
  • Możliwość wysłania bezpośrednio z programu poczty e-mail do kontrahenta lub osoby kontaktowej (z wykorzystaniem domyślnego w systemie Windows klienta poczty internetowej) oraz wywołanie przeglądarki ze stroną WWW firmy.
  • Automatyczne łączenie sprawy i czynności podczas wysyłania poczty elektronicznej przez wykorzystanie kreatora poczty e-mail
  • Ewidencja osób kontaktowych pracujących u danego kontrahentach z mozliwością wybrania głównej osoby kontaktowej
  • Definiowalny słownik statusów i kategorii kontrahentów
  • Wprowadzanie dowolnego opisu dla kontrahentów, osób, pracowników,spraw i czynności w celu zmaksymalizowania ilości przechowywanych informacji w bazie danych;
  • Powiązanie kontrahenta z pracownikiem. Umożliwia to przeglądanie pracownikowi listy tylko swoich klientów przez co program staje się bardziej przejrzysty i łatwiejszy w obsłudze.
  • Możliwość wyszukiwania kontrahentów wg. dowolnych warunków wyszukiwania po większości pól danych opisujących kontrahentów, osoby, sprawy i czynności.
  • Definiowanie grup kontrahentów z możliwością łączenia i zagnieżdżania grup
  • Zapisywanie raz wprowadzonych warunków wyszukiwania w bazie w celu ich ponownego użycia bez konieczności ponownego definiowania. Pełna funkcjonalność filtrów jest dostepna nie tylko dla kartoteki kontrahentów lecz zarówno dla kartotek osób kontaktowych, pracowników jak i spraw i czynności.
  • Przeglądanie spraw i czynności w postaci hierarchicznej z wykorzystaniem graficznego interfejsu Windows w postaci wielu list:
    • Moi klienci-sprawy, Klienci-sprawy, Klienci-moje sprawy
    • Grupy i klienci, Moi klienci, Klienci, Grupy klientów, Klienci w grupach
    • Moje sprawy, Sprawy
    • Pracownicy-klienci, Prowadzący-klienci, Realizujący-klienci,
    • Wykonujący-sprawyProwadzący, realizujący, pracownicy;
    • (w przypadku dodatkowego oprogramowania bazy proguktów lub modeli produktów możliwe jest przeglądanie list Klienci-produkty, Produkty);
  • Listy wyświetlane są w postaci dwóch list z końcowym efektem pokazującym wykonane sprawy i czynności zależnie od wybranego typu listy
  • Wyszczególnienie w postaci graficznej na listach statusu sprawy oraz priorytetu sprawy
  • Sortowanie rosnące lub malejące elementów na listach wg. podstawowych danych, np. alfabetycznie wg. nazwiska-imienia, identyfikatora klientów i osób lub wg priorytetu, statusu, nazwy, typu lub chronologicznie spraw
  • Przegląd jednocześnie kilku zaczytanych list w oknie programu. Przejście od jednej do innej listy wymaga jednego kliknięcia myszką.
  • Szybkie wyszukiwanie elementów w na liście (znajdującej się w pamięci komputera) bez konieczności sięgania do bazy danych.
  • Zapisywanie domyślnie używanej listy wywoływanej automatycznie na starcie programu z zadanym warunkiem wyszukiwania i sortowania
  • Przeglądanie najważniejszych danych o kliencie i osobach kontaktowych, sprawie i czynności bezpośrednio w oknie głównym programu, bez konieczności wywoływania kartotek
  • Prowadzenie kartoteki osób kontaktowych klientów z ewidencją danych teleadresowych, dowolnego opisu, zajmowanych stanowisk, działu lub funkcji w firmie z możliwością dowolnego wyszukiwania i zapisywania warunków wyszukiwania jak w kartotece klientów
  • Kartoteka pracowników z danymi jak dla osób kontaktowych
  • Zakładanie i prowadzenie spraw powiązanych z klientem lub grupą klientów, będących zamkniętą całością wielu wykonanych czynności przez osoby realizujące. Możliwość określenie nazwy i słownikowego typu sprawy jak i jej atrybutów: daty i godziny rozpoczęcia i zakończenia, bieżącego statusu, postępu i definiowalnego etapu sprawy oraz miejscem na dowolny opis
  • Określenie osoby prowadzącej i realizującej sprawę, z możliwością przekazania sprawy do realizacji przez inną osobę z miejscem na krótką notatkę z informacją o przekazaniu sprawy. Przechowywana jest także informacja o osobie rejestrującą daną sprawę w programie
  • Rejestracja czynności wykonanych w ramach sprawy, z określeniem osoby wykonującej, daty i godziny wykonania, nazwy i słownikowego typu czynności
  • Drukowanie raportów z zarejestrowanych spraw i podległych im czynności pogrupowanych wg typów, kontrahentów lub chronologicznie z możliwością zadania dowolnego warunku wyboru na sprawie
  • Możliwość zapisania przygotowanych wydruków na dysku, ponowne ich otwarcie i wydrukowanie w dogodnym dla użytkownika momencie. Zanim wydruk zostanie wysłany na drukarkę użytkownik może sprawdzić całość wydruku na ekranie monitora
  • Słownik użytkowników programu powiązanych z bazą pracowników firmy, określeniem niezależnego od systemu Windows loginu i hasła użytkownika. Możliwość nadawania użytkownikom uprawnień administratora, który posiada uprawnienia do słownika użytkowników oraz innych funkcji administracyjnych
  • Nadawanie użytkownikom osobnych uprawnień do dodawania, zmiany oraz usuwania kontrahentów, osób kontaktowych, spraw i czynności oraz do zmiany słowników typów spraw i czynności
  • Szeroka parametryzacja programu pozwalająca dostosować program do potrzeb firmy
  • Dostosowanie wyglądu okna głównego, włącznie z definiowaniem przez użytkownika własnych skrótów klawiszowych do opcji menu
  • Pozycjonowanie okien na ekranie monitora, z możliwością zapisu przez uzytkownika wybranej pozycji dla różnych rozdzielczości ekranu. Ponownie otwarte okienko zostanie ustawione w pozycji uprzednio zapisanej
  • Wykonywanie przez administratora kopii bazy bezpośrednio z programu (dla baz plikowych Paradox) oraz optymalizacja bazy także z programu
  • Znakowanie danych jako danych archiwalnych. Umożliwia to ograniczenie ilości wyszukiwanych danych bez ich utraty. Dostęp do danych archiwalnych wymaga od użytkownika zaznaczenia opcji archiwum w warunkach wyszukiwania, a będą one widoczne jak bieżące dane w systemie
  • Możliwość pracy na wielu bazach danych istniejących w firmie, będących bazami programu NS-CRM. W zależności o ustawień użytkownik ma możliwość wyboru bazy, na której chce pracować, podczas etapu logowania do programu; (korzystanie z tej opcji jest możliwe po kontakcie ze sprzedawcą)
  • Możliwość szyfrowania bazy danych (baz plikowych Paradox) w celu zabezpieczenia przed dostępem osób niepowołanych do plików
  • Możliwość oprogramowania specyficznych akcji wykonywanych na życzenie klienta, powiazanych z czynnościami rejestrowanymi w programie NS-CRM. Prowadzenie specyficznej bazy produktów lub typów produktów bezpośrednio w programie, włącznie z powiazaniem produktów z prowadzonymi sprawami.


EXTENDED

  • Pełna funkcjonalność wersji STANDARD , dodatkowo jak niżej
  • Przeglądanie spraw i czynności wprowadzonych dla kontrahenta bezpośrednio w oknie kontrahentów w celu lepszej analizy wprowadzonych danych
  • Prowadzenie ewidencji danych finansowych kontrahentów, umożliwiające badanie trendów przychodów i zysków kontrahenta. Umożliwia to m. in. pozyskanie informacji kiedy (w jakich okresach roku) kontrahent dysponuje zasobami pieniężnymi oraz czy jego sytuacja finasowa jest stabilna
  • Ewidencja finansów (wypracowanego zysku i uzyskanej marży) związanych z daną sprawą.
  • Przeglądanie spraw i czynności w postaci tabelarycznej z możliwością wyszukiwania spraw i czynności wg priorytetu, statusu, typu, kontrahenta oraz osób prowadzących i realizujących dane sprawy. Bezpośrednio z listy można przeglądać pełne dane dotyczące sprawy jak i wykonanych w jej zakresie czynności
  • Przeglądanie spraw i czynności w formie kalendarza miesięcznego, bezpośrednio w oknie głównym programu. Przejrzysty widok miesiąca i wybranego dnia z wyszczególnieniem godzin rozpoczęcia i czasu trwania czynności
  • Szybkie wydruki z miesięcznej realizacji spraw oraz dziennego wykonania czynności
  • Definiowanie własnych pól danych w bazie kontrahentów, osób, spraw i czynności, widocznych dla wszystkich użytkowników programu (w zależności od uprawnień)
  • Definiowanie słowników do pól definiowalnych, pozwalające ujednolicić wprowadzane dane w tych polach
  • Wyszukiwanie kontrahentów, osób, spraw i czynności także wg danych z pól definiowalnych
  • Generowanie przypomnień na określoną datę i godzinę. Wykorzystanie przypominacza nie pozwoli zapomnieć o żadnej ważnej, zaplanowanej czynności
  • Tworzenie harmonogramu przypomnień w cyklu dziennym, tygodniowym, miesięcznym i rocznym dla czynności realizowanych cyklicznie
  • Możliwość powiązania przypomnienia z istniejącymi sprawami lub czynnościami
  • Dźwiękowe i wyskakujące powiadomienie z możliwością przesuniecia o określony odstęp czasu oraz natychmiastowego dostępu do sprawy lub czynności jeżeli przypomnienie zostało powiązane
  • Predefiniowana czynność E-MAIL powiązana bezpośrednio z wysłaniem poczty elektronicznej na adres kontrahenta lub do osoby kontaktowej klienta
  • Wysyłanie bezpośrednio z programu grupowej poczty elektronicznej do kontrahentów, osób kontaktowych kontrahenta lub do pracowników własnej firmy
  • Generowanie korespondencji seryjnej do dowolnie wybranej grupy klientów z wyborem dowolnych danych opisujących kontrahenta i/lub osoby kontaktowej klienta; Generowanie korespondencji bezpośrednio w programie w programie Microsoft Word
  • Zapisywanie wybranych osób i klientów oraz pól przekazywanych danych w szablonach korespondencji seryjnej
  • Nadawanie osobnych uprawnień do zmian danych w prowadzonych kontrahentach, własnych lub prowadzonych przez innego pracownika spraw i czynności
  • Uśpienie nieużywanego programu do traya (minimalizacja do ikony w schowku systemowym), z automatycznym odświeżeniem danych na liście po przywróceniu programu
  • Nadawanie uprawnień do danych dodatkowych (znajdujących się na zakładkach okien) niezależnie dla prowadzonych i prowadzonych przez innych pracowników kontrahentów, spraw oraz czynności. Dozwolone jest także nadawanie uprawnień do danych dodatkowych w kartotekach pracowników i osób kontaktowych
  • Współpraca z SQL-owymi serwerami baz danych takimi jak: SQLServer firmy Microsoft lub InterBase firmy Borland z wykorzystaniem interfejsu ODBC (możliwe jest dostosowanie programu do współpracy z innymi serwerami baz danych, które potrafią obsługiwać interfejs ODBC)


ENTERPRISE

  • Pełna funkcjonalność wersji STANDARD i EXTENDED , dodatkowo jak niżej
  • Prowadzenie kartotek planów z ustalaniem dat planowanego i rzeczywistego rozpoczęcia i zakończenia, statusu, postępu wykonania wraz z możliwością powiązania planu z wybranym kontrahentem. Plany zawierają także możliwość wprowadzania dowolnego opisu, planowanych zysków i marż, określania prowadzącego wraz z przekazniem planu innej osobie do dalszego wykonywania
  • Kartoteka zadań do wykonania w przyszłości z możliwością podpinania zadań do planu. Zadania mogą istnieć jako niezależne lub będące częścią większego planu, zdefiniowanego w kartotece planów. Zadania opisywane są przez datę rozpoczęcia, planowanego czasu wykonania, statusu wykonania oraz osoby przeznaczonej do realizacji tego zadania i ewentualnych zysków i marży
  • Definiowanie zadań do wykonania w ramach planu
  • Przeglądanie z poziomu planów lub zadań spraw i czynności wykonych w ramach planu lub zadania
  • Definiowanie przypomnień powiązanych z planem lub zadaniem bezpośrednio z kartotek lub z harmonogramu przypomnień
  • Definiowanie własnych pól danych w kartotekach planów i zadań, widocznych u wszystkich użytkowników programu wraz z określaniem dla nich wartości słownikowych
  • Drukowanie raportów z planów oraz raportu z realizacji wybranego planu (wydruk planu i związanych z nim spraw)
  • Wyszukiwanie planów i zadań w kartotekach wg większości pól je opisujących wraz z polami definiowalnymi
  • Przeglądanie planów i zadań w formie kalendarza miesięcznego, bezpośrednio w oknie głównym programu. Przejrzysty widok miesiąca i wybranego dnia z wyszczególnieniem planowanych godzin rozpoczęcia i czasu trwania zadania
  • Definiowanie dowolnej liczby dodatkowych kontaktów w kartotekach kontrahentów
  • Szyfrowanie załączników do sprawy na zadane hasło. Odczytanie załącznika jest możliwe tylko po podaniu poprawnego hasła
  • Kojarzenie spraw z wybranym zadaniem planu z możliwością późniejszego sprawdzenia zaplanowanych zadań z rzeczywistym wykonaniem
  • Wybór osoby kontaktowej kontrahenta do kontaktowania się w ramach danej sprawy wraz z bezpośrednim dostępem do danych osoby kontaktowej z okna sprawy. W oknie głównym możliwe jest przeglądanie osób kontaktowych kontrahenta dla wybranej sprawy
  • Automatyczne generowanie zawiadomień (przypomnień) podczas przekazania sprawy do innego pracownika oraz informacji zwrotnej o przeczytaniu zawiadomienia przez adresata
  • Generowanie przypomnień nie tylko dla siebie lecz także dla innych pracowników
  • Wydruki z dziennego i miesięcznego wykonania spraw i czynności
  • Analizowanie realizacji planów, spraw i czynności z rozpisaniem na dni miesiąca : ilości realizowanych spraw, wykonych czynności. Wybór analizy dla konkretnego prowadzącego lub realizatora, kontrahenta, typu sprawy lub czynności
  • Analizowanie planowanych i wykonanych prac z podziałem na pracowników w danym miesiącu
  • Przegląd tabelaryczny katalogów kontrahentów, osób, pracowników, planów, zadań, spraw i czynności z możliwością exportowania wybranych danych z kartotek do arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  • Standaryzacja i znaczne przyśpieszenie wprowadzania spraw i czynności poprzez definiowanie ciągów czynności dla standardowych spraw prowadzonych w firmie. Automatyczne uzupełnianie pól danych i wprowadzanych czynności w ramach sprawy, wg definicji wprowadzonej w słowniku ciągów czynności wraz z wywoływaniem akcji skojarzonych z czynnościami
  • Definiowanie hierarchicznej struktury uprawnień do informacji, pozwalającej ukryć prowadzone sprawy przed pracownikami niższego szczebla
  • Współpraca z SQL-owymi serwerami baz danych SQLSerwer, InterBase, Informix (inne do uzgodnienia) poprzez dedykowane, szybkie i wydajne sterowniki pozwalające na bardzo wydajną pracę wielu użytkowników

Wybrane prezentacje NS-CRM

  • okno główne programu
  • uprawnienia
  • kartoteka kontrahentów
  • akcje marketingowe
  • przeglady tabelaryczne
  • parametry programu
  • analiza wykonania zaplanowanych zadań

Cennik

W sprawie cennika prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Dokumenty

Możliwe do pobrania pliki :

  • folder reklamowy NS-CRM
  • broszura NS-CRM

Demo

W celu uzyskania wersji demo prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.